Living in a box!


Har ingen aning om vad jag ska göra åt mitt stora trista,avlånga vardagsum...
Golvet är i vittlackad ek och även taket e vitlaserat..jag har några möbler som 
jag vill behålla och de är i mörk ek (en byrå och två små skåp) en gungstol av
mörk ek i vitt tyg...(allt från sent 1800 tidigt 1900tal) och tre  bokhyllor
(laserade för att se ut som mörk ek haha)
jag bara ääälskar mina gamla böcker:)
Letar efter den perfekta soffan som jag vill ska vara i modern stil men ändå passa
bra till mina gamla möbler ja och så vill jag ju fylla på med fåtöljer filtar kuddar
mattor etc etc.  och väggarna måste ju målas...
Tänk om man vore super-rik och bara kunde anlita någon superduktig
inredningsarkitekt:) De skulle varit sååå nice:)
Någon därute som har några bra tips???

Bilden är tagen av Stiff:)
Mua var Jennifer Langstone


Bamsekraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Isabell Lindberg

Riktigt snygg bild!!

2009-03-31 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0