Kjellis&Christers 100års fest!

image14

I lördags var jag på en underbart rolig fest med 50tals tema:)
Min kusins man och hans kompis Christer fyllde båda 50 och hade därför ett gemensamt 100års kalas...
Bland massor av glada gäster god mat massor av vin och live musik trivdes jag som fisken i vattnet...50tals temat var en given succe och den ena outfiten snyggare än den andra... på bilden ser ni min snygga mamma och min minst lika snygga kusin Helena och mitt "efter några glas vin" leende:D
Tidigare under dagen hade jag plåtat med stefan Lindh (moderator för modellbilder.se) de bilderna kommer inom kort=)

Ha det bäst allihopa!!! Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka brudar!!!!!!! Vilken fest!!!!!! Det är gästerna som gör festen . Ha det så gott kramar från Mej.

2008-02-27 @ 12:40:17
Postat av: Henkan

Snyggt! Kram!

2008-02-27 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0